15 Oca 2013

KOSKA - Super ikili

Gecen gun bana cok guzel bir kutu geldi :) KOSKA'dan bir yenilik tahin - pekmez karisimi super ikili cikti... 
Koska faydalari saymakla bitmeyen tahin - pekmezi, cocuklarimiz kolayca yiyebilsin diye karisim olarak Super ikili pratik ambalajinda size sunuyor. Onlarin beslenme cantasinda Super ikili'ye yer vererek, dogal ve saglikli beslenmesini saglayabilirsiniz. 


Tahin - Pekmezin Faydalari:
  • Kalsiyum acisindan oldukca zengindir. Ozellikle cocuklarin daha guclu bir iskelet sistemine sahip olmasina yardimci olur.
  • Sadece 2 kasik tahin, yarin kilo biftege esdeger protein icerdigi icin, cocuklarda kas gelisimini destekler.
  • Bagisiklik sistemini guclendirerek, mevsim gecislerinde ve soguk kis aylarinda hastalanma riskini azaltir.
  • Icerdigi zengin mineraller (ozellikle cinko) ve vitaminler (A, B, B2, B3, C, D ve E) dolayisiyla dogal guc ve besin kaynagidir.
  • Yasliliga bagli hafiza kayiplarini onledigi ve zihinsel hasarlari onardigi bilimsel olarak kanitlanmistir.
  • Antioksidandir. Anne sutunu arttirmaya yardimci olur.
  • Damar sertligine ve tikanmalarina iyi gelir.


KOSKAYA VE OZELLIKLE AZIZE HANIMA KOCAMAN TESEKKURLER...

4 yorum:

  1. afiyet olsun canım..........

    YanıtlaSil
  2. ben denedim ve bayıldım... Faydalarını bilmiyordum, demek anne sütünü de arttırıyormuş hmmm... Çok sevindim. Doğurur doğurmaz kutu kutu bitiririm artık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende faydalariniyeni ogrendim. Herseye iyi geliyormus heralde :) Her gun yiyelim bari :)

      Sil