8 May 2013

Doğadan Büyülü Bohça Çay

Sizinle yeni degisik caylari paylasmaya devam ediyorum. Dogadan Buyulu Bahca cayi. Baharatli karisik bitki cayi diye geciyor. Aslinda bu cay yeni cikmadi ama yeni aldigim icin sizinle hemen paylasmak istedim...


Her zamanki gibi dis goruntusunden basliyim :) Kaliteli kutulari severim. Bu kadar guzel birsey gorunce insan mutlaka almak ister. Renkler cok guzel, kutuya dokununca anlayabilirsiniz neden bahsediyorum...


Kutu actiginizda karsinizda kaliteli bir poset goruyorsunuz. Posetler benim icin de onemli. Biliyorsunuzdur posetteki ipi bazen metal ile bagliyorlar. Sicak suya bu metal girince kanserojen maddeler cikartiyormus. Bu yuzden caylari alirken dikkat edin! Poset de kagittan degil ilginc bir kumastan yapilmis... Gercekten cok kaliteli...


Ve son olarak cay posetinin icinde ne var... Siyah cayla birlikte tarcin kabuklari, zencefil, kakule parcacikalari, rezene ve karabiber var. Kutuyu acar acmaz butun kokulari almaya basliyorsunuz. Baharatlar insanlari mutlu ediyor ve bu kokuyu alirken gercekten moraliniz degisiyor... 

Tadi olarak cayi cok begendim. Baharatli cay sevenler icin mukemmel bir cay. Sadece bir not eklemek istiyorum. Icinde karabiber oldugu icin cay biraz bekleyince aci oldu... Bu yuzden cayinizi bekletmeden icin... Afiyet olsun...

4 yorum:

  1. Juliacım bende bayılıyorum bu çaya..Özellikle poşetine..]]]

    YanıtlaSil
  2. ben bu çayın tadını biliyorum Juliacım çok güzel birde büyülü bohçanın gül kokulusu vardı o da harika tavsiye ederim :)

    YanıtlaSil
  3. Bitki çaylarını severim,deneyeceğim.Paylaşımın için teşekkürler,sevgiler:)

    YanıtlaSil
  4. çekilişime herkesleri beklerim
    http://nursfashion.blogspot.com/2013/05/cekilis-varrr.html

    YanıtlaSil