21 Mar 2014

Fırın poşetinde patates

Herkese merhaba, bugun sizinle hafif, cok hizli hazirlayabileceginiz ve cok lezzetli bir tarif paylasiyorum. 
Patatesi her turlu severim, eger benim gibiyseniz - bu tarifi mutlaka denemelisiniz :)


Gerekli malzemeler:
  • 4 buyuk boy patates
  • tatli kirmizi biber
  • 1 domates
  • 200 gr mantar
  • tuz ve sevdiginiz baharatlar
  • zeytinyagi
Hazirlanisi:

Patatesleri soyup kucuk kucuk dograyin (daha cabuk pismesi icin). Icine temizlenmis mantari kesip ekleyin. Ve tavaya biraz zeytinyagi koyup kavurun. Sonra ince dogranmis biber ve domates ekleyin. Bir kac dakika kavurun.


Tum malzemeleri firin posetine koyup, poseti kapatin. Firinda hava ciksin diye posette bicakla bir-iki tane kucucuk delik acin.


Patates ve diger malzemeler yarim pismis oldugu icin firinda pismesi cok zaman almayacak. 180 derede isitilmis firinda yaklasik 15 dk pisirin.
Yaninda balik, kofte ya da bana kalirsa hic birseye gerek yok :) Cunku bu patates yemegi yaninda hic birsey olmadan bile cok lezzetli oluyor :)


Afiyet olsun...

9 yorum:

  1. ellerine sağlık


    blogumada beklerım sevgıler*-*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim canim. Ya sadece bende mi boyle sikinti var acaba? Bloglara uye olamiyorum son 2 hafta :( Yoksa blogspot'ta bir problem var? Biliyormusun acaba canim?:(

      Sil
  2. Ben de patatesi yerim... Her şekilde:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hehhe bende :) En guzel yemek benim icin :)

      Sil
  3. http://pinarintarifdefteri.blogspot.com.tr/ canım ellerine sağlık..sevgılerımı bırakıyorum..

    YanıtlaSil
  4. Elleine sağlık canım çok iştah kabartıcı gözüküyor :)

    YanıtlaSil
  5. Merhaba canim, cok tesekkur ederim :)
    Sevgiler...

    YanıtlaSil