9 Nis 2014

SEK çilekli ve muzlu süt

Ne zamandir sizinle yeni cikan ve ilgimi ceken urunleri paylasmiyordum. 
Ben meyveli sut cok severim - ozellikle cilekli. Her gordugumde alirim :) Eskiden bim'de satilan "Dost" markali sut ya da "Ulker" aliyordum. Ama "Sek"'in tadina baktiktan sonra baska sut almayacagim.
Ayrica cikolatali sut var ama cikolatali pek sevmedigim icin almadim...


Paketler cok ilgimi cekti. Minicik siseler, uzerinde de meyve resimleri...


Arkasinda da "Bu kimin sutu?" sorusu ve bosluk yeri var. Oraya da cocugunuzun ismini yazabilirsiniz, sutu karismasin :) Cok iyi fikir bence :)


Kapaklara bakin. Uzerinde cok sirin bir inek var :) Ay cocuk olsaydim kesin saklardim bu kapaklari :)


Tadina gecelim... Soyledigim gibi, bunun tadina baktiktan sonra baska sut almak istemiyorum artik... Oncellikle bu sut raflarda degil, buzdolabinda satiliyor - gunluk sut, kolay bozuluyor. Diger sutler gibi degil. Bu benim icin cok onemli... Tadi da cok dogal, kimyasal bir tadi yok... 
Cilekli sutten yogurt yaptim - cilekli yogurt oldu :) Cok lezzetli :)
Kisacasi ben bunu cok sevdim ve size de tavsiye ediyorum. 
Eger benim gibi meyveli sut seviyorsaniz - mutlaka deneyin...:) 

5 yorum:

  1. Uzun bir zamandır günlük süt kullanıyorum marka olarak sek tercih ediyorum bir de kızım reklamlarda çileklisi muzlusu çikolatalası çıkmış anne diyince bir çilek sever olarak çileklisini denedik.Ufaklık beğendi. :)
    Bende muzlusunu deneyebilirim :) teşekkürler tavsiye için.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben ataturk orman ciftligi gunluk sut aliyordum ama sek daha lezzetli geldi bana sanki. Muzlu sut da cok guzel, mutlaka deneyin :)
      Sevgiler...

      Sil
  2. Ben de hamilelik boyunca günlük Sek kutu süt içtim. Tadına bayılıyorum. Çileklisini de aldım dolapta duruyor, içicem inşallah. Ama çilekli yoğurt fikri hiç aklıma gelmemişti süper oldu, hemen deniycem.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet sek gunluk sut gercekten cok lezzetli. Mutlaka dene canim, cok guzel oluyor :)
      Sevgiler...

      Sil
  3. merhabalar,

    bimde satılan dost markalı bütün süt ürünleri sek tarafından üretiliyor, haberiniz olsun...
    bundan önce de ülker içim üretiyordu

    YanıtlaSil