9 May 2014

Magnum 25. yıla özel dondurma

Gecen sene Magnum Pink & Black dondurma ile ilgili bir post yazmistim. 
O postum bircogunuzun baya ilgisini cekmisti, demek ki siz de boyle yeni cikan tatlari benim gibi seviyorsunuz.
Bu yuzden bu sene de Magnum 25. yila ozel dondurma cikartinca hemen sizinle paylasmak istedim :)


Icinde Classic, Bademli ve yeni ozel Ganache & Chilili dondurmalar var...


25. yila ozel her yerde 25 rakamlari goruyorsunuz...


Sadece bu ozel Ganache & Chilili dondurmayi anlatacagim cunku digerlerini hepimiz biliyoruz - biri classic, oburu bademli... Ikisi de cok sade ama cok lezzetli...
Ganache & Chilili dondurmanin rengi fotografta belli olmuyor ama gumus parlak bir rengi var. Cikolata gercekten diger dondurmalar gibi cok basarili - isirdiginizda citir citir ses cikiyor, gercekten reklamlardaki gibi :)
Icindeki sut ve karamel tadini aliyorsunuz. Chili tadi geliyor mu diye sorarsaniz - bana azcik aci bir tat geldi ama dondurmadan degil, heralde aciyi cikolataya koymuslar ama fazla degil, hatta esim bu aci tadi hic alamadi :)
Cok guzel diyemem bu dondurmaya ama ayni zamanda kotu de degil... 
Degisik tatlari seviyorsaniz - deneyin derim :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder