5 Haz 2014

Yeni ürünler - tavuk suyu ve soya soslu tavuk ğöğsü Fileto Fit - Keskinoğlu

Bir kac gun once elime bu harika Keskinoğlu'nun urunleri ulasti.
Urunler katki maddeleri icermiyor - ve bu cok onemli birsey.


Tavuk suyu... Yurt disinda yabanci ascilar hazir tavuk suyu kullaniyorlar. Tam ben de ne zamandir niye boyle bir urun Turkiye'de yok diye dusunurken - bu urun cikti :) Icinde sadece su ve pilic eti oldugu yaziyor kavanozda.
Vakti olmayanlar icin ya da bastan yapmak istemeyenler icin cok pratik bir urun bence.

Soya soslu tavuk gogsu FiletoFit. Konserve balik var... tavuk neden olmasin. 
Boyle urunler cok kurtarici oluyor. 
Icindekiler: pilic gogus eti, su, soya sosu (su, soya, tuz, bugday unu).
Gordugunuz gibi hic bir koruyucu yok.


Icinde bu kadar buyuk bosluk olduguna bakmayin. Evde yemek olmasina ragmen dayanamadim actim ve tadina baktim :)
Tavuk gogsu saglikli bir yiyecek oldugu icin aslinda bizim icin tadi ikinci planda kaliyor ancak tadi da basarili...  Bana tadina bakmak icin geldigine bakmayin - esim spor yaptigi icin gunde yaklasik yarim kilo tavuk tuketiyor ve nerdeyse 6 yildir ona tavuk pisiriyorum :) 
Denemedigim marka kalmadi heralde, bu yuzden iyi diyorsam - bana guvenebilirsiniz :)
Cok acil durumlar icin dedigim gibi cok kurtarici bir urun.
Konserve ton baligi boyle acil durumlar icin mutlaka evde bulundururum. Tavuk gogsu cok guzel bir alternatif. Salatalara ya da yemeklere katmak cok lezzetli olur. Piyasaya cikinca kesinlikle alirim...

Bu guzel paket icin Mustafa Bey'e cok tesekkur ediyorum...

2 yorum:

  1. katkı maddesi olmaması pek inandırıcı gelmiyor bu tür ürünlerde...sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Ben de denedim ve çok memnun kaldım, katkı maddesi olsaydı yazmak zorundaydılar. Merdivenaltı üretim yapan firmalar neyse ama böyle büyük firmalar katkı maddesi kullanıp ambalaja yazmama gibi bir riski alamazlar diye düşünüyorum.

    YanıtlaSil