29 Eyl 2015

Galeries Lafayette (Paris), Yemek Katı

Eveeet, Galerie Lafayette yazilari basliyor... Magaza o kadar buyuk ki, kat kat ayri yazmaya karar verdim cunku yuzlerce fotografi ayni yaziya sigdirmak biraz zor oluyor :) 


Her katta boyle degisik bir dekorasyon var. Bu kat yemek alabileceginiz bir yer oldugu icin boyle guzel kasikli bir sus yapmislar :)


Ve... yemeklere gecelim ama sunu soyleyim ilk basta, her yerde durup fotograf cekmedim, alan gerceten o kadar buyuk ki - herseyi cekmek mumkun degil :)

Magazaya girer girmez unlu "Kusmi Tea" caylarini gordum. Hepsini tek tek koklayabilirsiniz, fiyati oldukca yuksek (hele simdiki kurla:) ama zaten boyle kokulu caylar ucuz olmuyor biliyorsunuz...


Caydan sonra hemen tatli satilan yeri gordum, pastalara bakin... hepsi birbirinden guzel :)


Ekmekci de var. Biz cikista esimle bir bagette ekmegi alacaktik ama kalmadi :) 
Yemekler cok cabuk bir sekilde bitiyor :)


Cesit cesit cupcakeler var - tatlidan tuzluya :)


Cikolata... kakao cekirdeklerini bile gorebilirsiniz...


Cin yemekleri de var...


Her cesit et, sucuk, salam... Ama fiyatlar korkunc, bu ustteki butun tanesi 650 euro mesela :)


Zeytin ve tursu...


Diger yemeklerin arasinda en sevdigim yemeklerden birini de buldum... sarma :)))


Hazir sandvic ve salata da alabilirsiniz... 


Benim karnim tok olmasina ragmen kahveyi alirken bu nefis bademli kruvasani gordum ve esimle dayanamayip aldik... Tadi gercekten muhtesem... 
Paris'te yedigim en lezzetli kruvasandi diyebilirim :)


Bu kadar sey sadece yemek katinin bir parcasi... 
Inanin bir kac saati sadece tek bir katta gecirebilirsiniz...

1 yorum: