7 Eyl 2015

Yaz 2015 Bitenler

Tatil yazilarinin arasina bu yaziyi sokmak istedim cunku o kadar cok bos kavanoz evde birikti ki odam kucuk copluge donmeye basladi :)  Bu durum iyice kotu olmadan bu bos ambalajlardan kurtulmak istedim :) Dedigim gibi cok fazla urun birden bitti, yani... yakinda cok fazla alisveris ile ilgili yazilarim gelecek ama simdi konumuza gecelim...


THAYERS Yuz Tonigi. 
Bunu Amerika'dan bir sayfadan aldim. Organik, kotu madde icermeyen bir yuz tonigi. Cok hos bir lavanta kokusu var, buyuk bir sise, cildi cok guzel nemlendiriyor. Tonikten baska istedigim birsey yok. Yenisini aldim bile ama bu sefer lavantali degil gullu denemek istedim.

KIEHL'S Calendula Deep Cleansing Foaming Face Wash, Yuz Yikama Jeli.
Inanilmaz guzel bir urun. Cildinizi cok guzel ve yumusak bir sekilde temizliyor. Minicik bir damla tum yuz icin yetiyor. Esim bile kullanmaya basladi bunu. Ikimiz kullanmamiza ragmen 9 ayda bitti. Cok ekonomik bir urun. Herkese mutlaka denemesini tavsiye ederim. Ben yenisini aldim bile :)

KIEHL'S Blue Astringent Herbal Lotion, Yuz Tonigi.
Bu toniği çok duydum, hep denemek istedim. Alisveris yaptıktan sonra, orada calisan bayan bana bunu hediye etti. Siseyi acar acmaz alkol kokusunu aliyorsunuz. Kisaca anlatiyim - benim yagli cildime fazla bile geldi, cildimi çok kuruttu. Bu yüzden dikkatli kullanmayı tavsiye ederim. 


ADIDAS Deodorant, AXE Deodorant.
Bu urunlerin kacinci sisesini bitiriyorum hic hatirlamiyorum artik. Onemli olan aluminyum icermemesi. Bu yuzden sadece bunlari kullanıyorum.


ZARA - BLACK Parfum
Benim icin bu koku kis kokusu. Tatli, icinizi isitan. Tam soguk, karli ve sert havalara gore. Bitirdim ama cok kalici olmadigi icin bir daha almam.

MARC JACOBS - OH, LOLA Parfum
Ve tabi ki ilk soylenmesi gereken - sise :) marc jacobs bu konuda cok basarili. Bos siselerden cicek buketi yapabilirsiniz. Insan bu siseleri atmaya kiyamaz ki :)
Koku cok fresh, hafif, meyveli ve cicekli :) Ama eau de parfum olmasina ragmen hic kalici degil :(

VICTORIA'S SECRET - SEDUCTION DARK ORCHID Parfum
Minicik bir sise, bana bir siparisle beraber hediye olarak geldi. Inanilmaz guzel bir koku, aslinda Zara Black ile ayni notalar var heralde, cunku bu kokulari benzettim biraz. Diger parfumlerim bitince belki bir gun bunu alirim...


SCHWARZKOPF ESSENCE ULTIME Sampuan
Bir gun magazada istedigim bir sampuani bulamadigim icin bunu satin almak zorunda kaldim. Bence siradan bir sampuan. Hic bir ekstra ozellik goremedim. Silikon iceriyor, pek begenmedim.

YVES ROCHER I LOVE MY PLANET Sampuan
Bunu cok sevdim. Saclarinizi yumusak ve parlak yapiyor. Icerigi de diger sampuanlara gore fena degil. Bunun 3. sisesini kullanmaya basladim bile :) Yanliz simdi ambalaji degisti haberiniz olsun. 

GIOVANNI Brazilian Keratin & Argan Oil Sac Kremi
Pek guzel kokmuyor ama saclarinizi yumusak yapiyor, bu sac kreminden sonra kolay bir sekilde tarayabilirsiniz onlari. Guzel bir urun, aslinda Giovanni tum urunleri cok iyi yapiyor, cok seviyorum bu markayi. Indirimden genelde stok yapmaya calisiyordum :) Ama suan Turkiye'de olmadigim icin burdan bu markayi bulamiyorum :(


NIVEA Frambuazli Dudak Balsami
Cok kisa anlatacagim. Cok guzel kokuyor. Ambalaji zor aciliyor, surekli parmaklarinizla dokundugunuz icin bir sure sonra mikrop yuvasina donuyor, ve nemlendirme ozelligini pek begenmedim. Bir daha da almam.

KIEHL'S Lip balm No 1.
Cok kotu kokuyor, yag icerdigi icin degisik bir yag kokusu var. Cok guzel nemlendiriyor da diyemem, neden herkes bu urunu cok seviyor anlamadim acikcasi. Ayrica, cok ilginc bir sekilde bunu surdukten sonra dudaklarimda karincalanma hissi oldu :( ve bunu hiiiiic begenmedim... 

REVLON Lip Gloss
Hayatimda denedigim en kotu dudak urunu diyebilirim. Igrenc kokuyor. Surdukten sonra saclariniz dudaklariniza  inanilmaz bir sekilde yapisiyor (hic guzel birsey degil dimi) Ayrica, dudaklarimi cok kuruttu. sadece rengi cok guzeldi ama ayni tonlarda daha guzel bir lipgloss bulabilirsiniz. 1-2 kere kullanip direk cope attim. Arkadasim da aynisini aldi ve benim gibi hic begenmedi :( 


VICTORIA'S SECRET Pure seduction vacut losyonu
Cooook guzel kokuyor ama nemlendirmesi cok zayif. Ancak yaz icin uygun olabilir bence... Ama sirf o guzel kokular icin alinabilir :)

SALLY HANSEN Salon Formula oje temizleyici
Bu siselerden kac tane bitirdim bilmiyorum :)
Hepsini denedim ama en iyisi yesil olan bence. Ojeyi cok iyi cikartiyor, her yere bulastirmiyor ve tirnaklari nemlendiriyor ayni zamanda. Ben cok seviyorum. Diger markalara gore biraz pahali gelebilir ilk basta ama coook uzun sure kullanabilirsiniz onu, bu yuzden cok uyguna gelmis oluyor.
Bugune kadar kullandigim en iyi marka oje temizleyici:)

VICTORIA'S SECRET - Love Spell Dus Jeli
Siradan bir dus jeli ama vucut losyonu gibi cooook guzel kokuyor. 
Kampanyali almiyorsaniz cok pahali bir dus jeli oluyor, o yuzden her markada daha ucuz ve guzel kokulu bir dus jeli bulabilirsiniz.

SALLY HANSEN Base ve Top Coat
Cok guzel bir urun. Hem baz olarak kullanabiliyorsunuz hem de ojenin ustune surebiliyorsunuz.
Ben oje surmeden bunu kullaniyordum. Sonra zor bir renk (kirmizi ya da siyah) surseniz de tirnaklarinizi hic boyamiyor. Super birsey :) 
Suan ambalaji degisti, ama ismi ayni kaldi.

KIEHL'S Skin Rescuer Kremi ve Ultra Facial Oil-free Cleanser Yuz Yikama Jeli
Bunlar deneme boy urunleri. Yuz kremi nedense yuzumde cok sivilce cikartti :( Bu yuzden bunu hic begenmedim. Yuz yikama jeli guzel, cildinizi cok iyi temizliyor ama yagli cilt icin daha uygun, cunku cildimi cok kuruttu. Ama calendula olan yuz yikama jeli kesinlikle daha guzel :)


Siz de bu urunlerden denediniz mi? Denediyseniz yorumlarinizi bekliyorum... 
Sevgiler...

1 yorum:

  1. revlon lip glossu denemek istiyordum ama artık almasam da olur diye düşünüyorum seni takibe aldım bana beklerim

    YanıtlaSil