28 Oca 2016

CHANEL ALLIK 180 CARESSE, Joues Contraste Powder Blush

Hic allik kullanmayan biri olarak bu gri soguk gunlerde kendime allik almak istedim. Gunes de yok zaten bu ulkede - azcik yuzumuze renk katmak da fayda var diye dusundum :) Bu alligi indirim reyonundan aldim. Yilbasi 2014 kolesyonundaki bir urun bu yanlis hatirlamiyorsam. Son kullanma tarihini kontrol ettim - hersey yolundaydi ve... bu guzel alligi almaya karar verdim :)


Allik sadece 4 gr ama buna bakmamak lazim bence, 
sur sur bitmiyor bu urun - cok guzel birsey :) 
Standart ambalaj - kutudan siyah kadifeli bir poset cikiyor - toz toplama poseti resmen :) Ne pislik varsa hepsi bu posete yapisiyor :) Bir de minicik bir firca var ama hic birseye yaramiyor. Ben bu alligi "real techniques" fircayla uyguluyorum. 

Rengine gelirsek fotografta portakal ve seftali arasinda gibi bir renk - yanaklariniza cok hafif ve hos bir renk veriyor. Bu renk herkese yakisir diye dusunuyorum ve ozellikle acik tenli kizlara tavsiye ederim, bu ton cok yakisacak. Ama turuncu tonlardaki alligi sevmiyorsaniz bu renk size gore degil. 

Ayrica Yilbasina ozel bir koleksyon oldugu icin icinde minicik simli parcalari var, oglen cok dikkat cekmiyor ama aksam isikta inanilmaz guzel parliyor :)


Fotograftaki rengi ortaya ciksin diye alligi 2-3 kat surmek zorunda kaldim ama yine de dedigim gibi o kadar hafif bir renk ki fotografta belli bile olmadi.
Ve tabi ki kokusu... Kutu actiginizda inanilmaz guzel bir gul kokusu geliyor. Gul kokusunu sevmeyen biri olarak ben bile bayildim :)
Hafif ve hos bir allik ariyorsaniz bunu tavsiye edebilirim ama gecen senedeki koleksiyon oldugu icin bulmak biraz zor olabilir...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder