1 Mar 2016

Hoşgeldin Ilkbahar :)

Aslinda bugun kozmetik ile ilgili "Bitenler, kis 2016" yazisini paylasacaktim ama ilkbaharin ilk gununde bu guzel cicekleri paylasmak istedim. Bu renkleri cok ozledim ben :( Turkiye'de millet gercekten ilkbahari yasiyor ama burda bir gun yagmur, bir gun kar, ertesi gun hersey camura donusuyor :( Igrenc bir hava, bu yuzden insanlar da suratsiz geziyorlar...


Ilkbaharda insanlar yeni bir sayfa aiyorlar gibi geliyor bana. 
Daha renkli giyinmeye basliyoruz, makyajda farkli renkler kullaniyoruz, yaz yaklasiyor diye spora gitmeye basliyoruz (ya da daha sik gitmeye basliyoruz) :)
Hava yemekleri de etkiliyor diye dusunuyorum - yemekler daha hafif oluyor, ilk cikan guzel meyve ve sebzeleri kullanarak ne guzel seyler hazirlayabiliriz dimi?:)

Niye ben bunlari soyluyorum?:) Bu ilkbahardan itibaren blogumda daha da cok guzel konular olacak - tabi ki yemekler ve kozmetik kalacak ama ektra olarak saglikla ve sporla ile ilgili yazilarim olacak... Takipte kalin...
Sevgiler... Julia

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder